Доставка і оплата

Оплата

Готівковий розрахунок або післяплата

Виготовляється за фактом доставки товару кур'єру, при цьому видається накладна з повним описом замовлення. Комісію за післяплату оплачує клієнт , незалежно від суми замовлення.

Якщо доставка здійснюється через "Нову Пошту", оплата здійснюється при отриманні оператору кур'єрської служби після перевірки змісту посилки.

Безготівковий розрахунок

При безготівковому розрахунку Ви маєте змогу здійснити оплату товару перерахуванням на картку Приват-банку. За умови підтвердження замовлення оператор надасть усі необхідні дані для переказу. Доставка товару при безготівковому розрахунку здійснюється за 100% передоплати. Також Ви маєте можливість сплатити вартість доставки товару.

 

Доставка

З метою економії Ви можете скористатися передоплатою, тоді Вам не доведеться сплачувати комісію за післяплату.
 

 Доставка здійснюється протягом одного дня у випадку, якщо замовлення було зроблено до 14:00. У випадку, якщо з будь-яких причин Ви відмовитеся від товару, вартість доставки товару оплачується покупцем.
  

 Укрпоштою на данний момент не відправляємо. 
 

Вартість доставки "Новою Поштою" -  "склад-склад" складає близько 60-90 гривень залежно від ваги та суми оплати.

Доставку замовлень оплачує покупець - при отриманні посилки в транспортній компанії та  оплачує витрати на пересилання грошей . 
Термін доставки від 1 до 3 днів (залежно від віддаленості призначення від обласного центру). 
Термін зберігання посилки без додаткового підтвердження – 5 днів.
Відправлення в неділю та національні вихідні дні не проводиться.
При оформленні замовлення з доставкою через "Нову Пошту" Ви повинні вказати адресу найбільш прийнятного Вам складу "Нової Пошти". На персональній сторінці "Замовлення" Ви можете відстежити Вашу посилку.

 Доставка кур'єром до дверей:

  • Надсилання замовлень до 15:00 будні дні
  • Протягом 1-3 робочих днів із моменту оплати чи підтвердження замовлення (у разі післяплати). 

Повернення товару

Будь-який, придбаний у нас товар може бути повернутий та/або обмінений відповідно до чинного законодавства України.

Якщо Вам з будь-яких причин не сподобається вміст посилки - відразу дзвоніть,  оператор прийме будь-які скарги та претензії . Ми завжди змінюємо товар за бажанням клієнта.

У разі, якщо з будь-яких причин товар клієнту не підходить, його можна повернути з повною компенсацією вартості замовлення (безготівковим переказом). 

У разі якщо повернення товару здійснюється через "не підійшов розмір" і в магазині є в наявності підходящий, то за бажанням клієнта може бути виконаний обмін товару. 

Докладніше про повернення та обмін товару